Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

ΣΩΜΑ

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ- Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Αναπτύσσοντας ήδη εδώ και μια εβδομάδα το θέμα συνεχίζουμε ολοκληρώνοντας σιγά σιγά τις δραστηριότητες.
Έφτασε η ώρα να δούμε και μερικά από τα έργα των νηπίων μας.

Μιλήσαμε για το σώμα και τα μέρη του σώματος και ορίστε τα χεράκια μας.....



Μιλήσαμε για τις πέντε αισθήσεις....με τις πολύ ωραίες φιγούρες που ετοίμασε η κυρία Αναστασία για εμάς.




Πείραμα με την όραση:
Παίξαμε διάφορα παιχνίδια και ορίστε και τα φαντασματάκια που φαίνονται πολύ μεγάλα όταν περνάνε πίσω από το νερό. Παρατηρήσαμε πως το νερό δείχνει τα φαντάσματα και όλα τα αντικείμενα μεγαλύτερα. Το πείραμα το δανειστήκαμε από άλλη συνάδελφο και την ευχαριστούμε.




Ας δούμε όμως μέσα από τα "μάτια των παιδιών" πως βλέπουν αυτά τον κόσμο και τι στα αλήθεια εύχονται να βλέπουν.......
μια παραλία, δυο γουρούνες να κάνουν βόλτα, ένα τρένο, πουλιά να πετούν και πολλά άλλα.... μέσα από τα αθώα παιδικά τους μάτια αποτυπώνονται στο χαρτί. 



 Μαζί με το σκελετούλη αλλάξαμε πολλές θέσεις.



Και  άλλα φύλλα εργασίας που δανειστήκαμε από άλλες συναδέλφους και τα ιστολόγια τους.

  


  Φτιάξαμε τα προσωπάκια συμπληρώνοντας τα χαρακτηριστικά του προσώπου....και γίναμε κι εμείς Πικάσο, φτιάχνοντας πρόσωπα με τα χαρακτηριστικά που έδινε εκείνος στους πίνακές του.




και γίναμε ζωγράφοι σαν τον ΠΑΜΠΛΟ ΠΙΚΑΣΟ! 
Παρατηρήσαμε στο διαδίκτυο πίνακες του Πάμπλο Πικάσο και δημιουργήσαμε τους δικούς μας πίνακες. Ευχαριστούμε την κυρία Ραφαέλα που μας έφερε εικόνες ματιών από περιοδικά  για την εργασία αυτή.



Και μιλώντας για τα όργανα και τη λειτουργία τους....ορίστε και η καρδούλα μας σε ζωγραφιά.


 αλλά και πάνω μας..... τα όργανα επανατοποθετούνται.


Κι ενώ σχεδιάζουμε την επίσκεψή μας σε έναν καρδιολόγο θα δούμε και άλλα έργα των παιδιών μας σιγά σιγά, από αυτά που δούλεψαν τις προηγούμενες μέρες.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα καλή μου συνάδελφε.Χαίρομαι που ξαναβλέπω ανάρτησή σου. Τι καλά να τα ξαναλέγαμε.Καλή δύναμη.Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα χαιρόμουν να ξανασυνεργαζόμασταν! Μου λείπει η Μυτιλήνη και η συνεργασία μας. Μου έχει μείνει σαν παράδειγμα συνεργασίας. Ευτυχώς όμως φέτος έχω συναδέλφους άξιες, που με παρακινούν και με ενθαρρύνουν συνέχεια, γι'αυτό συνεχίζω και τη σελίδα.

      Διαγραφή